دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب

۱۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۳ ثبت شده است

به نام خدای شنهای طبس







فواد ایزدی خطاب به پزشکیان: شما گفتید دولت سوم روحانی نیستم اما الان با وزیر و سفیر دولت روحانی آمدید.

پزشکیان: من با روحانی چکار دارم؟



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۰۳ ، ۰۱:۳۷
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس



صدای چه کسی به مشاورین جلیلی و قالیباف و زاکانی و هاشمی میرسد؟


📝اگر میرسد ، این سه نکته را به آنها انتقال دهد...


۱. چرا با ورود رئیسی به مسئله آرد و نان🥯 و بعد مدیریت و هوشمند سازی آن در کشور ، قیمت آرد در کشورهای همسایه از جمله عراق و افغانستان افزایش پیدا کرد؟ آیا کشور اینقدر در این زمینه ولنگار بود که ما نان کشورهای همسایه ها را میدادیم؟


۲. چرا دامدار ایرانی در اواخر دولت روحانی مجبور شده بود گاو شیرده خود را 🐄به کشتارگاه بسپرد؟ آیا جز این بود که به دلیل منع صادرات دام و پایین نگه داشته دستوری قیمت گوشت و بالا بودن علوفه داخلی هیچ صرفی برای نگهداری وجود نداشت و دامدار مجبور به حراج سرمایه خود کرد و دولت رئیسی با این شرایط دولت را تحویل گرفت که ما امروز رسیدیم به وضع قیمتهای موجود!


۳. آیا دلیل افسار گسیخته امروز قیمت مسکن و رهن و اجاره🏠 را نمیتوان در هشت سال تعطیلی ساخت مسکن دنبال کرد که وزیر مسکن روحانی با پررویی تمام گفت از افتخارات من این است یک مسکن نساختم و با این خیانت میلیون ها جوان را امروز معطل کرده!


و در پایان باید صریحا از کاندادها پرسید وزرای دولت روحانی در ستاد فلان کاندید چه میکنند؟ و کاندید فوق تکلیف خود را نسبت به مردم با عملکرد روحانی مشخص کند که آیا راه او آیا همان مسیر است که طی شد؟


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۳ ، ۰۸:۱۸
مهرداد بچه مثبت
به نام خدای شنهای طبس




جاذبه های پزشکیان برای قشر خاکستری👤🗳

۱. پزشکیان گفته کاری با حجاب مردم ندارد!

۲. تنها باسواد کاندیدها ، پزشکیان هست که دکتره!

۳. پزشکیان گفته من با همه دنیا مذاکره میکنم و هیچ مشکلی با جایی ندارم!

۴. قالیباف که رئیس مجلس بود ، مگر کاری کرده برای ملت؟!

۵. فردی که تیبا سوار هست و قدیمی فکر میکنه ، صلاحیت رئیس جمهور شدن را ندارد!

پینوشت:📝
قشر خاکستری ، نه وقت خواندن تحلیل مسائل را دارد ، و نه به موقع از اخبار اطلاع پیدا میکند ، پس با اخبار هدایت شده دم انتخابات از طریق کانالها و صفحات عامیانه مجازی به راحتی رای او عوض میشود ، آنها نه خبر دارند که پزشکیان علنا گفته از اقتصاد سر در نمی آورد ، و از فساد داماد و خاندان پزشکیان هم خبر ندارند ، یادشان رفته دولت رئیسی برای رفع مشکلات با کل دنیا مذاکره کرد ، یادشان رفته اعضای ستاد پزشکیان در دولت روحانی چند کارخانه را تعطیل کردند که رئیسی با زحمت آنها را مجدد راه اندازی کرد.
حال ، وظیفه دلسوزان کشور اینست با گفتگو چهره به چهره ، شبهات را رفع و روشنگری کنید ، تا خدای نکرده وزرای حسن روحانی در قالب تیم پزشکیان بر مملکت چیره نشوند و باز هم با وجود این همه خدمات دولت رئیسی به عقب بر نگردیم!


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۰۳ ، ۰۱:۳۶
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای مهدی عج




تماس با فوریت های پلیس در ایران با شماره گیری 110 انجام میشود ، و این عدد در حقیقت ابجد نام مولا علی(ع) می باشد. همچنین تماس با فوریت های پلیس در آمریکا با شمـاره گیری
 911 انجام میشود ،  که بر اساس آموزه های فراماسونری عدد 911نعوذ بالله به معنی (عبور از خداوند) میباشد که دراین رابطه میتوان به طور گسترده در منابع خارجی و داخلی تحقیق نمود!




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۰۳ ، ۰۲:۱۰
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس









زاکانی: بنده نماینده بودم و یکی از آقایان نامزدهای کنونی وزیر بهداشت بود، متوجه خطا در آزمون دستیاری شدم و درخواست اطلاعات کردم، پاسخ ناقص دادند و مجبور به تحقیق و تفحص شدیم. معلوم شد آن زمان سوالات آزمون دستیاری را نفری ۳۰ میلیون تومان فروخته بودند و ۲۱ نفر در دادگاه محکوم شدند. اما آقای وزیر یا بی‌اطلاع بود یا از یک بی‌عدالتی محض دفاع می‌کرد!

http://rajanews.com/node/381420



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۰۳ ، ۰۱:۰۳
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس






مشهور ترین لقب امام حسین(ع) ، ابا عبدالله میباشد ، یعنی پدر عبدالله ؛ عبدالله بن حسین بن علی مشهور به علی‌اصغر، فرزند شیرخوار امام حسین(ع) که در واقعه کربلا به شهادت رسید. او عبدالله رضیع نیز خوانده می‌شود.


پژوهشى درباره نام، سن و کیفیّت شهادت طفل شیرخوار امام حسین(علیه السلام)

https://ensani.ir/fa/article/46164



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۰۳ ، ۰۱:۰۱
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس







وصل علی الحسین المظلوم، الشهید الرشید، قتیل العبرات و ....» «و درود فرست بر حسین مظلوم، شهید رشید، کشته شده اشک‌ها و...» [1]

سوالی که مطرح می‌شود این است که قتیل العبرات (کشته شده اشک‌ها) یعنی چه؟

باید گفت: «العبرات» از عبره است یعنی گریه‌ای که از سینه بیرون آید و کنایه از کسی است که با یادآوری مطلب و یا شخصی بغض گلویش را می‌گیرد و چشمانش اشک آلود می‌شود


امام حسین(ع) من کشته شده اشکم و هیچ مومنی مرا یاد نمی‌کند مگر آن که گریه کرده و بغض گلویش را بگیرد و اشک در چشمانش می‌آید.

منبع: شیخ صدوق، الامالی، قم، موسسه بعثت، اول، 1417 هـ .ق، ص200.


https://farsnews.ir/news/13921001001064




باید گفت: (العبرات) از عبره است یعنی گریه‌ای که از سینه بیرون آید و یعنی کسی به دلیلی بغض گلویش را می‌گیرد و چشمانش اشک آلود می‌شود ، امام حسین(ع) در حدیثی میفرماید: من کشته شده اشکم و هیچ مومنی مرا یاد نمی‌کند مگر آن که گریه کرده و بغض گلویش را بگیرد و اشک در چشمانش جمع شود.


منبع: شیخ صدوق، الامالی،ص200


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۰۳ ، ۰۰:۳۹
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس







آیت‌الله حائری شیرازی (ره) در پاسخ به گروهی از خبرنگاران غربی درباره آینده انقلاب اسلامی:

"به جز هرزه ها هیچکس زیر چترتان و پرچمتان نخواهد ماند و ما تمام پاکان جهان را، از چنگ شما بیرون می‌آوریم. ما با شما عالَم را قسمت می‌کنیم. پاکان عالم را از شما خواهیم گرفت و شما هرزه‌های ما را از ما خواهید گرفت؛ هرزه های ما برای شما و پاکان عالَم برای ما."

اگر در عمق اروپا و آمریکا یا حتی در درون اسرائیل، پاکی هست، بالاخره از صفوف شما خارج خواهد شد و به ما خواهد پیوست و اگر در درون خانه های ما، ناپاکی وجود داشته باشد، بالاخره از بین ما خارج خواهد شد و به شما خواهد پیوست. این قرار ما با شما....»


پاکان عالم از عمق اروپا و آمریکا به ما خواهد پیوست!


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۰۳ ، ۰۱:۱۴
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس







مرحوم حضرت آیة الله حائری شیرازی:

 "خون شهدا گیرا است.

 کسی که در تشییع شهدا شرکت میکند ، گرفتار این خون میشود.

  این خون او را جذب میکند . او را منقلب میکند. او را از دنیا میکَند. دنیا را در نظر او کوچک میکند .

 خدا در نظر او بزرگ میشود. این مراسمی است که امام زمان علیه السلام به آن نظر دارد...".




خون شهدا گیرا است.کسی که در تشییع شهدا شرکت میکند ، گرفتار این خون میشود. این خون او را جذب میکند . او را منقلب میکند. او را از دنیا میکَند. دنیا را در نظر او کوچک میکند. خدا در نظر او بزرگ میشود. این مراسمی است که امام زمان علیه السلام به آن نظر دارد.









۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۰۳ ، ۰۰:۴۸
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس





امام رضا (ع) می فرماید:

رفَع یدَیک مِنَ الطَّعامِ وبِک إِلَیهِ بَعضُ القَرَمِ؛ فإنَّهُ أصَحُّ لِبَدَنِک، وأذکی لِعَقلِک، وأخَفُّ عَلی نَفسِک إن شاءَ اللّهُ.

در حالی که هنوز اندک اشتهایی داری، دست از غذا بکش؛ زیرا این کار، به خواست خدا جسم تو را سالم تر، فکرت را تیزتر و روانت را سبک تر می دارد. (گزیده حکمت نامه رضوی، ص 500 )








۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۰۳ ، ۰۱:۴۹
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس








رییس جمهوری انتخاب کنید که برادرش را بعد از شهادتش بشناسید



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۰۳ ، ۰۱:۲۵
مهرداد بچه مثبت

به نام خدای شنهای طبس





نامه رهبر انقلاب به جوانان امریکا یعنی آقا داره از بلاد کفر،آدم جذب میکنه برا ظهور!
باید به جوان ایرانی گفت جانمانی برادر!




متن نامه رهبر انقلاب به جوانان آمریکا در حمایت از فلسطین

https://farsi.khamenei.ir/news-content?id=56573



امام خامنه ای: فلسطین کلید رمز آلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است.
امام خامنه ای1385/1/25:
قضیه فلسطین کلید رمز الود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است و همه دنیای اسلام باید مسئله فلسطین را مسئله خود بدانند تا در سایه تحقق وعده های الهی – فلسطین به ملت فلسطین برگردد.

ملت‌های مسلمان از سلطه‌ی دویست ساله‌ی بیگانگان و استعمارگران به ستوه آمده و از فقر و ذلت و عقب‌ماندگی تحمیلی خسته شده‌اند.
ما حق داریم و می‌توانیم تحقیر و تکبر دولت‌های سلطه‌گر را به خودشان برگردانیم؛ این احساس صادق ملت‌های ما و نسل کنونی دنیای اسلام از شرق آسیا تا قلب آفریقاست و این، میدانِ جهادی پیچیده و متنوع و دشوار و بلندمدت است، و اگر فلسطین را پرچم این جهاد بنامیم، سخنی به گزاف نگفته‌ایم. امروز همه‌ی دنیای اسلام باید قضیه‌ی فلسطین را قضیه‌ی خود بداند؛ این، کلید رمزآلودی است که درهای فرج را به روی امت اسلامی می‌گشاید. فلسطین باید به ملت فلسطین برگردد.

لینک منبع:
http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=1371




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ خرداد ۰۳ ، ۱۱:۵۱
مهرداد بچه مثبت