دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای مهدی عج





خاطرات بعد از مرگ محمد زمانی، مردی که بعد از مردن زنده شد
(جالب است بدانیم با دیدن عالم زیبای بعد از مرگ نمیخواست زنده شود)


محمد زمانی بر اثر سانحه تصادف در جاده قوچان کشته میشود ؛ او را برای چک به بیمارستان میرسانند ؛ پزشکان مطمئن میشوند او مرده است!
✳️ولی او همه چیز را میدیده ؛ ولی باور نمیکرده که مرده است! روحش این توانایی را پیدا میکند که ذهن افراد اطراف پیکرش را بخواند ؛ روحش نزد مادرش میرود و میبیند که ناراحت اوست ، روحش نزد کسی که قرار بود با او ازدواج کند میرود ؛ متوجه میشود دلش با او نیست ؛ پس از او ناامید میشود!

لحظه گذر از این عالم فرا میرسد ؛ میبیند از یک قیف بزرگ که سر ورودی بزرگ چند متری داشته و از قسمت انتهایی به اندازه یک سوزن است باید عبور کند!
✳️عالم دیگر را فوق العاده زیبا و جذاب میبیند
پشت پرده ها را میبیند ؛ برای مثال اجر آب دادن به درختی که در این دنیا بی منت داده بود را میبیند که برای همین کار ساده چقدر پاداش دریافت میکند و تشویق میشود!
میفهمد در این دنیا باید از همه گذشت و انتقام شخصی معنی ندارد ؛ همه مسئول اعمال و کردار خود هستند
باید تا میتوان به دیگران خوبی کرد.
در این عالم سفر در زمان را تجربه میکند ؛ لحظات کودکی خود را میبیند که در آغوش مادر بوده!
این را میفهمد خدا از انسانها به اندازه توانایی هایشان از انها توقع دارد پس اندازه توانایی هایمان باید به دنبال کار خیر و خوبی باشیم.
 با دیدن آن همه عظمت در عالم دیگر متوجه میشود وعده ها و توصیفات بهشت و جهنم  در عالم زمینی  در ساده ترین حالت بیان شده تا مردم درک کنند ، واقعیت آن عالم به مراتب بزرگتر و عمیق تر میباشد.
✳️این را فهمید باید قدر لحظه لحظه های زندگی مان را بدانیم و از آنها درست استفاده کنیم ؛ قصه این را میخورد که چرا عمرش را به تباهی و کم بهرگی تلف کرده است

وقتی به او گفته میشود که باید به دنیای قبل یعنی زمینی برگردد قبول نمیکند چرا که شرایط فعلی اش به مراتب عالی وبهتر بود
ولی وقتی به او تفهیم میشود با برنگشتن به دنیای زمینی پشیمان خواهد شد و با بازگشت به ان عالم میتواند زندگی ابدی بهتری بسازد قبول میکند.
✳️به هر نحو روحش به جسمش برمیگردد و زنده میشود ؛ خدمتکاری که در بیمارستان مشغول نظافت بوده متوجه حیات وی شده و پزشکان را خبر میکند ؛ برخی از پرسنل بیمارستان میترسند ولی با معایه پزشکان متوجه زنده بودن وی شده او را برای مداوا منتقل میکنند

به گفته محمد زمانی امروز او با افراد مختلف صحبت میکند و با نقل خاطرات حادثه خود ؛ خانواده ها را به صبر و تحمل مشکلات تشویق میکند  و به انها میگوید قدر همدیگر را به واقع بدانند.
روحانیون و افراد مختلفی او را برای سخنرانی به نقاط مختلف دعوت میکنند.
حتی با افرادی که در بیمارستان ها در آستانه مرگ هستند گفتگو کرده و به انها میگوید نگران چیزی نباشید ؛ همه چیز برنامه ریزی شده است ؛ مرگ و ورود به عالم دیگر جزو برنامه همه انسانها است ؛ چیزهای به مراتب بهتری در انتظار شماست ؛ پس چیزی برای نگران شدن وجود ندارد.
https://telegram.me/Qodsnews/611







موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۹
مهرداد بچه مثبت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی