دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای مهدی (عج)


افسران -  مرحوم آیت‌الله قندهاری: فتنه‌هایی می‌آیند که من در آن زمان نیستم و شما باید سینه‌هایتان را سپر این سید عظیم‌الشأن (آیت‌الله خامنه‌ای) کنید.

مرحوم آیت‌الله مولوی قندهاری:

فتنه‌هایی می‌آیند که من در آن زمان نیستم و شما باید سینه‌هایتان را سپر این سید عظیم‌الشأن(آیت‌الله خامنه‌ای) کنید. ایشان سپهسالار امام زمان (عج) هستند. من نیستم می‌بینید روز به روز به جمال و کمال این سید افزوده می‌شود.
همچنین آیت‌الله قندهاری همین فتنه 88 را پیش‌بینی کردند، گفته بودند که فتنه‌ای به وجود می‌آید که بعد از آن فتنه اکبر است. بعد فرمود: من در آن زمان نیستم اما شما خودتان را سپر بلای این سید عظیم الشأن قرار دهید!
ایشان این سخنان را در حالی مطرح می‌کردند که از رهبر معظم انقلاب 40 سال بزرگ‌تر بودند. بارها مشاهده کرده بودم که علی‌رغم این فاصله سنی و کسالت جسمی که آیت‌الله قندهاری داشتند هربار که رهبر انقلاب به مشهد سفر می‌کردند این آیت‌الله قندهاری بودند که به ملاقات ایشان می‌رفتند. می‌گفتند: ایشان که می‌آید سریع به من خبر دهید! و به دیدن ایشان می‌رفتند.
به نقل از: آیت الله قرهی موسس حوزه علمیه امام مهدی عج

منبع:
http://www.tasnimnews.com/Home/Single/60148

بازنشر:
http://www.afsaran.ir/link/1018121
http://mehrdadz.blog.ir/post/85
http://hadinet.ir/view/post:8309767
http://www.cloob.com/u/bachemosbatm/120090771
http://sangariha.com/view/post:6754743/1437864213/
http://razesorkh.com/view/post:5218278

#مرحوم_آیت_الله_مولوی_قندهاری
#سپهسالار_امام_زمان_(عج)
#یاران_خراسانی
#سید_علی_خامنه_ای_
#حضرت_آقا
#سینه_هایتان_سپر
#آیت_الله_قرهی_موسس_حوزه_علمیه_امام_مهدی_عج

پیش‌بینی آیت‌الله مولوی قندهاری از فتنه‌های آینده انقلاب

شش ماه آخر عمر آیت‌الله مولوی قندهاری بود؛ ما نشسته بودیم و برای ما تعریف می‌کردند و می‌فرمودند: فتنه‌هایی می‌آیند که من در آن زمان نیستم و شما باید سینه‌های‌تان را سپر این سید عظیم‌الشأن ــ اشاره به آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب ــ کنید. گفتند: ایشان سپهسالار امام زمان عجّل اللّه تعالی فرجه هستند. ایشان این سخنان را در حالی مطرح می‌کردند که از رهبر معظم انقلاب 40 سال بزرگ‌تر بودند. بارها مشاهده کرده بودم که علی‌رغم این فاصله سنی و کسالت جسمی که آیت‌الله قندهاری داشتند هربار که رهبر انقلاب به مشهد سفر می‌کردند این آیت‌الله قندهاری بودند که به ملاقات ایشان می‌رفتند. می‌گفتند: ایشان که می‌آید سریع به من خبر دهید! و به دیدن ایشان می‌رفتند. خیلی عجیب بود این مرد، همه‌چیز را می‌دانست. بعد فرمود: من نیستم می‌بینید روز به روز به جمال و کمال این سید افزوده می‌شود و طوری می‌شود که مثل آقا سید ابوالحسن اصفهانی یکه‌تاز می‌شود.

پیش‌بینی آیت‌الله مولوی قندهاری از فتنه‌های انقلاب

آیت‌الله مولوی قندهاری فرمود: من نیستم، اما شما هستید. ایشان شروع کرد به توضیح اینکه که چگونه فتنه‌ها به وجود می‌آید. حاج‌آقای یاسینی، مدیر حوزه علمیه امام مهدی عجّل اللّه فرجه که اکنون در اینجا تشریف دارند می‌دانند که مرحوم آیت‌الله قندهاری همین فتنه 88 را پیش‌بینی کردند، گفته بودند که فتنه‌ای به وجود می‌آید که بعد از آن فتنه اکبر است. بعد فرمود: من در آن زمان نیستم اما شما خودتان را سپر بلای این سید عظیم الشأن قرار دهید!

خدا گواه است آنهایی که نمی‌فهمند، نمی‌فهمند. اگر می‌خواهند در این حکومت مهدوی سالم بمانند، باید تابع نایب امام زمان باشند. ما نایب امام زمان را می‌شناسیم. شما اصحاب خبر و رسانه باید در این راستا حرکت کنید، ولی با اخلاق. برای آن که موفق هم بشوید چند نکته را تذکاراً محضرتان عرض می‌کنم. عزیزان، من نکته‌ای را که در درس اخلاق مکرر به جوان‌ها اعم از دانشجویان و طلبه‌ها گفته‌ام این‌ است که با امام زمان خود در روز صحبت کنید و مدام به ایشان متوجه باشید. خصوصاً برای شما که فعال در خبرگزاری هستید و ان‌شاءالله می‌خواهید خبرگزاری مهدوی باشید، این نکات را توجه داشته باشید!

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/60148



مرحوم آیت‌الله مولوی قندهاری: فتنه‌هایی می‌آیند که من در آن زمان نیستم و شما باید سینه‌هایتان را سپر این سید عظیم‌الشأن(آیت‌الله خامنه‌ای) کنید. ایشان سپهسالار امام زمان (عج) هستند.
من نیستم می‌بینید روز به روز به جمال و کمال این سید افزوده می‌شود.
همچنین آیت‌الله قندهاری همین فتنه 88 را پیش‌بینی کردند، گفته بودند که فتنه‌ای به وجود می‌آید که بعد از آن فتنه اکبر است. بعد فرمود: من در آن زمان نیستم اما شما خودتان را سپر بلای این سید عظیم الشأن قرار دهید!

به نقل از آیت الله قرهی موسس حوزه علمیه امام مهدی عج




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی