دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

صراطی از متن جهنم بسوی بهشت

سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷ ق.ظ

به نام خدای مهدی عج



افسران - شهید آوینی: آه برادر، آیا می‌دانی این راه که می‌سپری صراطی است که از متن جهنم به سوی بهشت می‌رود؟


شهید سید مرتضی آوینی:
آه برادر، آیا می‌دانی این راه که می‌سپری صراطی است که از متن جهنم به سوی بهشت می‌رود؟ صراط دوتاست و آن صراط بعد از مرگ، حقیقت همین صراطی است که در عوالم دنیا می‌سپری.

آنجا در مغرب‌زمین، جهنمِ خور و خواب و خشم و شهوت است و در اینجا، در زیر همان‌ آسمان، این کوه‌ها و صخره‌ها و دشت‌ها قدمگاه امتی است که نور ولایت آل محمد از فاصله‌ی قرن‌ها تاریخ بر آینه‌ی فطرتش تابیده است و او در پرتو این نور، که نور الانوار حق است، صراط مستقیم را باز یافته و بر باریکه‌ای باریک‌تر از مو و تیزتر از شمشیر، به سوی منتهای خویش، که بهشت لقای خدا و مقام رضوان اوست، راه می‌سپرد.

برای شناختن این امت باید جایگاه آنان را در مجموعه‌ی تاریخ نگریست و آنان را با دیگر اقوامی که بر کره‌ی ارض زیست می‌کنند قیاس کرد؛ و به‌راستی چقدر نتیجه‌ی این قیاس حیرت‌انگیز است!

آیا هنوز هم کسی بر سیاره‌ی زمین مانده است که این جنگ را با عینک تفسیر و تحلیل‌های رایج سیاست پرفریب روز بنگرد و از پیوند مستقیم این نبرد با تاریخ انبیا و نهضت‌های دینی غافل مانده باشد؟ چگونه نور ولایت از فاصله‌ی قرن‌ها تاریخ بر آیینه‌ی فطرتشان تابیده و آنان را تفسیر عینی «فتلقی آدم من ربه کلمات فتاب علیه»(1) قرار داده است؟ آنان آغازگر عصر توبه‌ی بشریت هستند و طلیعه‌دار نهضتی که به اقامه‌ی جهانی قسط و عدل و دولت کریمه‌ی آل محمد منتهی خواهد شد. آنان اهل شکر و قناعتند و پیامشان اطاعت است.

منبع: برگرفته از فیلم (دروازه قرآن)

http://dl.aviny.com/multimedia/aviny/rf2/darvaze-quran-01.mp3
http://avayevahi.salehin.ir/2016/10/22/%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%87%E2%80%8C%DB%8C%E2%80%8C%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86%E2%80%8C

#شهید_آوینی #سید_مرتضی #سید_شهیدان_اهل_قلم #شهدا #رزمندگان #جبهه #دفاع_مقدس #جنگ_تحمیلی #شهید #شهادت #مسیر #جهنم #بهشت #صراط #راه #عکسنوشته #دروازه_قرآن #فیلم #مستند #منبع

http://www.afsaran.ir/link/1354805
http://mehrdadz.blog.ir/post/845
http://sangariha.com/view/post:6909849
http://wisgoon.com/pin/18705410/
https://hammihan.com/post/14448394


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۴
مهرداد بچه مثبت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی