دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای مهدی عج



افسران - امام خامنه ای: ما از دور به حال زائران اربعین غبطه می‌خوریم و آرزو می‌کنیم ای کاش همراه شما بودیم.


عکس: مهرداد / بچه مثبت
بیانات رهبر انقلاب در درس خارج فقه درباره زیارت اربعین (سال 94)
http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=31561

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در جلسه‌ی درس خارج فقه، پدیده‌ی بی‌نظیر و حرکت عظیم و پرمعنای راه‌پیمایی اربعین حسینی علیه‌السلام را حسنه‌ای ماندگار خواندند و گفتند: ترکیب «عشق و ایمان» و «عقل و عاطفه» از ویژگی‌های منحصر به‌فرد مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام است و حرکت عاشقانه و مؤمنانه‌ی مردم از کشورهای مختلف جهان در این پدیده‌ی بی‌سابقه، بدون تردید از جمله شعائر الهی است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به بزرگواری و محبت مردم عراق در پذیرایی از زائران اربعین، به کسانی که توفیق حضور در این حرکت پرمعنا و پرمغز را پیدا کرده‌اند توصیه کردند این فرصت را مغتنم بشمارند و افزودند: ما نیز از دور به حال زائران اربعین غبطه می‌خوریم و آرزو می‌کنیم ای کاش همراه شما بودیم.


کانال عکس اربعین
https://telegram.me/aksarbain

تصاویر اربعین 94 افسران جنگ نرم
http://mehrdadz.blog.ir/post/255

#رهبر_انقلاب #سید_علی #مراسم #باشکوه #اربعین #نائب #الزیاره #امام_خامنه_ای #ما #همه #نائب_الزیاره_ایم #عکس #کربلا #عکس #اربعین #پیاده_روی #حسینی #عراق #ایران #زیارات #سفر #مسافرت #کربلا #نجف #موکب #افسران #جنگ #نرم #جنگ_نرم #عکاسی #کانال #تلگرام #خاطرات #بین_الحرمین #زیارت #عاشورا #راننده #اتوبوس #داخل #پست #بازرسی #عراق #مسیر #کاظمین #ایست #حرم #حضرت #امام #موسی #کاظم















نظرات  (۱)

با عرض ادب واحترام سلام،جناب آقای حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، اینجانب محمدهادی قربانی،فرزند اکبر،من ۳۰سال سن دارم، چندین سال نامزد دارم،ولی بعلت مشکلات مالی (اجاره نشینی و کارگری)نمی توانم ازدواج کنم مدتی هم هست،بعلت گران شدن مصالح ساختمانی_ کار،کارگری هم کم شده،من نیز فن خاصی جز کارگری بلد نیستم،اطرافیانم هم توان مالی کمک به من را ندارند تا ازدواج کنم،ضامن برای وام هم ندارم اگر شخصی ضامنم شود توان پرداختن قسط ها را ندارم،تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم،شاید فرجی شد رهبر عزیزم.
خواهشمندم اگر امکانش هست به من کمک مالی شود تا از فکر و سردرگمی دربیام ازدواج و زندگی بهتری کنم مدتی هست اجاره خونه برام مشکل بزرگ شده،اگر حتی به اندازه اجاره خونه به من کمک مالی کنید،یه مشکل از مشکلات بزرگ من را حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به شخصی بگم چند ماهی باز اجاره خونه زیاد شد برعکس کار هم کم شده،
بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکم نکردن.
.شماره تماس من ۰۹۳۳۶۱۶۶۴۷۷ مجبور نبودم شماره عابرم نمیفرستادم،شماره عابر بانک ملت(۶۱۰۴۳۳۷۸۵۹۷۷۶۹۹۷)بنام محمدهادی قربانی.
تو راخدا کمک کن
موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی