دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای مهدی عج



افسران - رهبر انقلاب: بنده به جوانان انقلابی متدین ارادت دارم و از آنها حمایت میکنم.


رهبر معظم انقلاب ؛ امام خامنه ای۹۵/۳/۲۵ :
حالا بنده در سخنرانی مرقد امام (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) راجع به جوانهای مؤمن و انقلابی یک چند جمله‌ای گفتم؛ یک جنجالی راه انداختند در بیرون، به‌اصطلاح افشاگری کردند که فلانی، جوانهای انقلابی را تقویت میکند؛ این افشاگری نیست. اوّلاً چیز جدیدی نیست، بنده همیشه این کار را میکنم، باز هم خواهم کرد؛ ثانیاً پنهان نیست، آشکار است؛ بنده مکرّر در مکرّر [حمایت کرده‌ام‌]؛ معلوم است، بنده به جوانِ انقلابیِ متدیّن ارادت دارم، این جوانهایی که در سطح کشور هستند؛ وظیفه‌ی ما است. ما نمیتوانیم از لحاظ ارزشی، یکسان بدانیم آن جوانی را که جوانی‌اش را، توانش را، نیرویش را، انگیزه‌اش را صرف اهداف عالیه‌ی کشور میکند، با آن جوانی که دنبال شهوت‌رانی و اشرافی‌گری و مانند اینها است. بله، از لحاظ حقوق اجتماعی همه‌شان یکسانند امّا از لحاظ ارزشی به‌هیچ‌وجه یکسان نیستند؛ آن جوانی که کار میکند، تلاش میکند، وقت خودش را، نیروی خودش را، گاهی اوقات پول ناچیز خودش را -که این را هم سراغ داریم- صرف هدفها میکند، صرف مجاهدت میکند، خب معلوم است اینها یک‌جور نیستند. بنده از آنها همیشه حمایت کرده‌ام، بعد از این هم حمایت خواهم کرد.
منبع:
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=33371

#رهبر #معظم #انقلاب #امام #خامنه_ای #بنده_به #جوانان #انقلابی #متدین #ارادت #دارم #حمایت #میکنم #مکرر #افشاگری #جنجال #راه_انداختند #جوانی #توان #نیروی #پول #ناچیز #مجاهدت #ازلحاظ #ارزشی #سراغ #صرف_کردن #بنده

http://www.afsaran.ir/link/1284296
http://mehrdadz.blog.ir/post/563
http://sangariha.com/view/post:6866068/1466285765/




یک جنجالی راه انداختند و به‌اصطلاح افشاگری کردند که فلانی، جوانهای انقلابی را تقویت میکند؛ اوّلاً چیز جدیدی نیست، بنده همیشه این کار را میکنم، ثانیاً پنهان نیست، بنده به جوانِ انقلابیِ متدیّن ارادت دارم، این جوانهایی که در سطح کشور جوانی‌اش را، توانش را،گاهی اوقات پول ناچیز خودش را صرف اهداف عالیه‌ی کشور میکند، ما نمیتوانیم از لحاظ ارزشی،با بقیه یکسان بدانیم.


بنده به جوانان انقلابی ارادت دارم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۷
مهرداد بچه مثبت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی