دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای مهدی عج


افسران - آیت الله قرهی: اگر مجلسین از دست رفت، فتنه و داعش به هم گره می‌خورد.




آیت الله قرهی: اگر مجلسین از دست رفت، فتنه و داعش به هم گره می‌خورد.
منبع:
http://www.shia-online.ir/article.asp?id=40756

آیت الله قرهی مدیر حوزه علمیه امام مهدی‌(عج) :
اولاً ما در دورانی هستیم که دوران امامت حضرت حجت(عجّل اللّه تعالی فرجه الشّریف) است امّا در پرده غیبت است کسی نمی‌تواند بگوید امامت نیست، ثانیاً اتفاقاتی رخ خواهد داد من سربسته بیان کنم: اتّفاقاتی برای همین نظام مقدس و هم جهان تشیع و هم بلاد اسلامی رخ خواهد داد، به خصوص در اواخر سال و اردیبهشت آینده که باید منتظر باشیم. بعضی‌هایش مبارک و میمون است و بعضی گرفتاری دارد که باید مراقب بود؛ مثل فتنه 88 که آیت‌الله مولوی قندهاری فرمودند: فتنه‌ای هست و فتنه اکبری که اگر مراقب نباشیم بعد از آن بوجود می‌آید، و من سربسته بیان کنم تا بعد نکاتش را بیان کنم که بدانید، یکی همین مجلسین است که اگر از دست دادیم، اتفاقاتی خواهد افتاد که من اشاره می کنم در اردیبهشت اگر مجلسین از دست رفت، فتنه و داعش به هم گره می‌خورد.

این فتنه‌ها هربار با نوع جدیدی می‌آید، این قاعده است.
خیلی باید مواظب و مراقب باشیم،حضرت هم فرمود: فتنه های زیادی در آخرالزمان بوجود می‌آید، فتن کثیره است عزیز دلم! گاهی طوری می‌شود در فتنه اکبر که کسانی که از خصّیصین هم بودند، شاید پایشان بلغزد!!

 بگویند: خب حالا اصل، حفظ نظام است دیگر حالا زید نشد عمرو! حالا ایشان هم رهبر نباشد چه می‌شود مگر؟ خیلی دقت کنید، من اجمالاً دارم بیان می‌کنم تا تفصیلش را آرام آرام بیان کنم، اتفاقاتی می‌افتد که اتفاقاً اتفاقاتش هم اتفاقات سختی خواهد بود.

البته من حالا سربسته دارم می‌گویم و می‌بینم که مثل یک پرده ای که باز می‌شود روی یک میز اگر مراقب نباشیم می‌بینید که چه اتفاقاتی می‌افتد، آنچه که اعاظممان برای ما ترسیم کردند، اتفاق خواهد افتاد، نعوذبالله و نستجیر بالله، مراقب باشید مواظب باشید، هشیار باشید، این بار مجلسین از جنگ مهم تر است، مجلسین از همه چیز مهم تر است، باور کنید اتفاقاتی در راه است، باور کنید که بعضی که مع الاسف بویی از خدایی بردن ندارند، کارهایی می‌کنند.
 بگذریم که روی منبر نمی­شود یک چیزهایی را گفت: ولی اتفاقا همین هم هست و ضبط هم شده که رهبر معظم را به سخره گرفتند و بعد خندیدند!!

#آیت_الله #قرهی #مدیر_حوزه_علیمه #امام_زمان_عج #آیت_الله_قرهی #حوزه_علمیه #اتفاقات_اخر_الزمان #فتنه_اکبر #داعش #انتخابات #مجلسین #از_دست_برود #گره_میخورد #فتنه_و_داعش #حوادث_سال_88 #تروریست_ها #دواعش #اگر_مجلسین_از_دست_رفت_فتنه_داعش_به_هم_گره_میخورد #دوران_حکومت_امام_زمان_عج #مهدی_موعود #ظهور_امام_زمان_عج

http://www.afsaran.ir/link/1221073

http://hadinet.ir/view/post:8329079

http://mehrdadz.blog.ir/post/427

http://www.axgig.com/images/40376291784632579961.jpg




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی