دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای مهدی عج


.افسران - استاد پناهیان: همان جوری زندگی کن که در نزدیکی ظهور زندگی می کنی، ضرر نمی کنی!



استاد علیرضا پناهیان:
همان جوری زندگی کن که در #نزدیکی_ظهور زندگی می کنی.
ضرر نمی کنی!
#خیلی_آماده_باشید_برای_ظهور
رفقا به بنده معمولا می گویند که
آقا حالا یک سفارشی به ما بکن
حالا ما آمدیم و رفتیم مردیم و دیگر شما را ندیدیم .
من همیشه این سفارش را می کنم میگم:
اگر ظهور نزدیک باشد چگونه #برنامه_زندگی ات را انجام میدهی؟ همان جوری زندگی کن ضرر نمی کنی
بی اعتنای به نزدیکی ظهور نباش.
در بدترین صورتی که شما تصور بکنید ما این #نظام_ولایی را به سهولت پرچمش را به دست حضرت حجت خواهیم رساند.
منتها به ما گفته اند که قبل از ظهور بچه های خوبی باشید.در روایات ما را ترسانده اند
فرموده اند: موظب باشید ،هنگام ظهور #امتحانات بسیار سهمگینی پیش می آید و به هیچ کس فرصت تصمیم گیری داده نخواهد شد .
من به شما میگم: برای ظهور آماده شوید.برای ظهور خودتان را آماده کنید. بنده وقتی که به سی سال قبل خودم نگاه میکنم که دانش آموزی بودم و #انقلاب شد و #جنگ شد عین دو سه روز برام گذشته
از این دو سه روز خیلی کمتر برای شما خواهد گذشت،
شما خودتان را می بینید در #جامعه_امام_زمان دارید تنفس می کنید.
این را از بنده اگر نشنیده نگیرید ان شاالله
ضرر نخواهید کرد.

#دلم_هوای_تو_کرده_بگو_چه_چاره_کنم
#عصر_ظهور #امام_زمان #مهدی_جان_بیا #استادپناهیان #استاد_پناهیان #پناهیانی #استاد #علیرضا #پناهیان #زمان_ظهور #منجی #ارتباط #جوان  #تربیت #مهدوی #دوستی #ظهور #نزدیک #است #نزدیکی_ظهور

بازنشر:
http://www.afsaran.ir/link/1244819
http://mehrdadz.blog.ir/post/417
http://sangariha.com/view/post:6849587/1459720950/


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی