دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای مهدی عج






روح همه شهدایی که نهال انقلاب را با خونشان آبیاری کردند شاد ...

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان کشورمان همواره از روش‌های مختلف برای براندازی و ایجاد آشوب و ناامنی درون شهرها استفاده می‌کردن. یکی از این روش‌ها ترور شخصیت‌های تاثیر‌گذار انقلاب توسط منافقین بود.

این گروهک با شناسایی و زیر نظر گرفتن خانواده‌های انقلابی و ارسال نامه‌های تهدیدآمیز به درب منزل، از چهره‌های انقلابی می‌خواستند از فعالیت‌های خود در راستای پاسداری از انقلاب اسلامی دست بکشند،در غیر این صورت کشته شده و خانه‌شان به آتش کشیده خواهد شد. یکی از قربانیان ترور، شهیده «منیره سیف» نام دارد. او اول مهرماه سال 1338 در شهرستان «نهاوند»همدان متولد شد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی گروهی به جذب دختران انقلابی و آنهایی که برای به ثمر نشستن انقلاب فعالیتی انجام داده بودند پرداخت.از آن‌جایی که فعالیت‌های این گروه در راستای حمایت از امام خمینی (ره) و انجام فعالیت‌های عبادی و سیاسی بود،منافقین تاب تحمل حضور او را در این گروه نداشتند.برای همین منافقین کوردل با ارسال چند نامه تهدید به ترور کرده بودند و به او گفته بودند که «دست از حمایت امام و انقلاب بردار، و گرنه تو را ترور می‌کنیم.» که او توجه‌ای به نامه‌های تهدیدآمیز آن‌ها نکرد.

«حاج ابراهیم سیف» که خود یکی از رزمندگان افتخارآفرین هشت سال دفاع مقدس است، نحوه شهادت دخترش را این گونه روایت کرده است: «منیره، دختر نوعروسم که فقط 17 سال سن داشت، عاشق ولایت و حضرت امام خمینی (ره) بود و برای پیروزی انقلاب و ورود حضرت امام به ایران در روزهای قبل از انقلاب، روزه و خیرات نذر کرده بود و با پیروزی انقلاب، جذب کارهای فرهنگی، تربیتی و قرآنی در بسیج شد. منافقین کوردل او را به خاطر عقیده‌اش و حمایت از امام و انقلاب توسط آن‌ها با نارنجک ترور کردند.»

شهید منیره سیف، شب 12 شهریور ماه سال1360 در حالی که پدر و برادرش همراه یکدیگر در جبهه غرب مشغول مبارزه با دشمن بودند بر اثر پرتاب نارنجک به داخل حیاط منزلشان به شهادت رسید.

چگونگی لحظه شهادت:

«هنگامی که منافقین از حضور نداشتن مردی در منزل این شهید اطمینان پیدا می‌کنند،به درب منزل آنها می‌روند و پس از در زدن و باز شدن آن توسط این شهید، نارنجکی را به داخل حیاط پرت می‌کنند.شهید منیره سیف در پی این اقدام منافقین برای اینکه به دیگر اعضای خانواده که در منزل هستند آسیبی نرسد، با فداکاری خودش را روی نارنک می‌اندازد و پس از انفجار آن به فیض شهادت نائل می‌آید.»

http://www.afsaran.ir/link/623952

mehrdadz.blogfa.com/post/524



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۱
مهرداد بچه مثبت

زن

شهادت

شهید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی