دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای مهدی (عج)



بسیار مهم ، همه اعضای گروه بخوانند)

لطفا مراقب آبروی خود باشید ...

چندی پیش ، به طور اتفاقی برنامه لاین خودم را چک کردم ، وارد قسمت اشتراکات دوستان ،شدم

در کمال ناباوری تصاویری را مشاهده نمودم که هیچ ربطی به دوستان بنده نداشت ، (تصاویر و کلیپ کاملا مستهجن)
خیلی شوکه شدم ، بعد هم بسیار عصبانی شدم که چه کسی این خزعبلات را ارسال کرده ...

در کمال ناباوری دیدم مطلب از طرف یک دوست کاملا متدین ، و مذهبی ای بوده که با هم در گروه ها آشنا بودیم .

عصبانیت را کنار گذاشته فکر کردم قضیه چیست...

با خودم فکر کردم اینکار از شخص مورد نظر کاملا بعید است.

دیدم چند دقیقه ای هم از ارسال مطلب نمیگذرد ، و در عین حال مطلب فوق شیر (بازنشر) مطلب از یک گروه مستهجن میباشد.

سریعا به شخص مورد نظر پیام و اطلاع دادم ، که چرا اینکار را کرده ، هر چه زودتر پیام را از لیست ارسالهای لاین خود پاک کند.

ولی آفلاین بود ، به ناچار زنگ زدم ولی پاسخ نداد ، پیامک دادم و موضوع را باز اطلاع دادم.

چند دقیقه بعد پاسخ داد قضیه چیست ، و ایا من جدی،میگویم ؟

توضیح دادم ، و او هم با مشاهده واقعیت بسیار ناراحت شد.

بعد ایشان مطلب را حذف کرد.

خدا را شکر ، به هر دلیل و توفیق و شرایط ، بنده که خیلی کم برنامه لاینم را چک میکنم انروز انرا در ان زمان خاص چک کردم و متوجه ان قضیه شدم و به ایشان اطلاع دادم و مانع ابرو ریزی ایشان شدم.

از ایشان پرسیدم ماجرا چیست ، و چطور اینطور شده ایشان پاسخ داد ، تلفن را به یک سرویس کار موبایل سپرده که (از قرار از دوستان محل ایشان بوده) ، و احتمالا ان شخص با موبایلم اینکار را کرده و مطلب را به اشتراک گذاشته است.
(بعدا مشخص شد چون ایشان ظاهر بسیجی داشته ان شخص خواسته به نوعی او را اذیت کرده و شوخی کند)

ولی خوب ابرو رفته را نمیتوان بازگرداند.

تذکر اول تلفن امانی
تلفن خود را هیچ گاه به اشخاص غیر قابل اطمینان نسپارید و اگر سپردید منتظر عواقب ان باشید ، چون وقتی بین دوستان و افراد گروه ها ابرو تان رفت اگر هر بلایی هم سر مجرم بیاورید دیگر نمیتوانید شخصیتتان که تخریب شده را بازیابی کنید.

تذکر دوم ، وقتی موبایل گم شد چه کنیم؟
بهتر است اولا سیمکارت را هر چه زودتر بسوزانید و المثنی بگیرید و با راه اندازی برنامه ها در گوشی غیر، عملکرد انها را در گوشی مفقودی از کار بیاندازید.
و از همه مهم تر ، شماره تماس همه مدیرانی که در گروه های انان عضوید در جایی دیگر داشته باشید تا در صورت مفقودی گوشی ، با انها تماس گرفته و بخواهید شما را از گروه خارج کنند تا مانع هر مشکل احتمالی بشوید.

یا علی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۵
مهرداد بچه مثبت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی