دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای مهدی عج


افسران - نگاه به نامحرم را از رهبر انقلاب بیاموزیم + بیانات رهبر انقلاب در مورد جایگاه زن




بیانات رهبر انقلاب در مورد جایگاه زن

در نگاه اسلام، خانواده پایه بسیار مهم و سلول اصلی جامعه است، به گونه ای که بدون بهره مندی از خانواده های «سالم، سرزنده و با نشاط»، امکان پیشرفت جامعه به خصوص پیشرفت فرهنگی وجود ندارد و اینگونه خانواده ها نیز بدون حضور زنان مؤمن و فهیم، شکل نمی گیرند و استمرار نمی یابند.
زن ایرانی به علت گوهر ناب ایمان، بر آن موج مخرب فائق آمد و به یکی از پایه‌های اساسی پیروزی و استمرار انقلاب تبدیل شد.

در نامعادله‌ای که غرب تدریجاً در جوامع مختلف تبلیغ و القا کرده است، بشریت به دو بخش تقسیم می‌شود؛ «مردان» که طرف ذینفع به شمار می‌آیند و «زنان» که طرف مورد انتفاع و مورد استفاده هستند.
 
براساس همین مبنا و نگاه غلط، اگر زنان بخواهند در جوامع غربی نمود و شخصیت یابند، باید حتماً به گونه‌ای رفتار کنند که مردان یعنی طرف ذینفع می‌خواهند و می‌پسندند که این اهانت بزرگترین ظلم و حق کشی در حق زنان است.

به همین علت، امروز اگر کسی رفتار مبتنی بر جذابیت‌های زنانه را در محیط‌های عمومی محکوم کند، مورد هجوم و جار و جنجال دستگاه‌های تبلیغاتی و سیاسی غرب قرار می‌گیرد.

حتی افراطی ترین فمینیستها نیز برخلاف تصورشان در حال زدن ضربه ای اساسی به «زن» هستند چرا که با ضایع کردن زن، او را به ابزاری برای شهوت رانی مرد تبدیل کرده اند و متأسفانه این مسئله، در افکار عمومی غرب نیز پدیده ای عادی و پذیرفته شده  است.
رهبر انقلاب اسلامی نگاه اسلام به زن را فوق العاده متعالی خواندند و تأکید کردند: در نگاه اساسی اسلام، زن از حیث انسان بودن هیچ فرقی با مرد ندارد و به استناد آیات قرآنی، زن و مرد در مسیر تعالی و قرب الهی، کاملاً یکسانند.
ایشان نگاه اسلام به خانواده را بسیار متعالی و جذاب برشمردند و خاطرنشان کردند: خیلی از مشکلات زنان مربوط به مسائل خانواده است که در این زمینه خلاءهای قانونی و خلاءهای سنتی عجیب و فراوانی داریم که اگر این مسائل حل شود مشکلات برای زنان در اجتماع کاهش می یابد و قابل تحمل می شود.

این نگاهْ درست است که ما زن را در جنسیّت خودش - همان‌جور که هست، زن واقعی، مؤنّث واقعی - بشناسیم، و ببینیم چه ارزشهایی میتواند این فرد متعلّق به این جنس را یا این جامعه‌ی این جنسیّت را رشد بدهد و تعالی ببخشد؛ این نگاه، نگاه درست است.
منبع:
http://www.leader.ir/langs/fa/?p=contentShow&id=9000
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=22536

#حیا #نگاه_به_نامحرم #کنترل_نگاه #نامحرم #امام_خامنه_ای #رهبر_انقلاب #سید_علی #ولی_امر_مسلمین  #شهوترانی #شهوت #فمنیست #زن_گرایی #جایگاه_زن_در_اسلام #سخنان_امام_خامنه_ای_در_مورد_زن #جایگاه_زن_در_غرب #عدالت_اجتماعی  #زن_ایرانی #جذابیت_های_زنانه #محتوا_در_مورد_زن #نقش_بانوان_در_جامعه #نوع_نگاه #حیا_رهبر_انقلاب #حیا_امام_خامنه_ای

بازنشر:
http://www.afsaran.ir/Link/1189968
http://mehrdadz.blog.ir/post/342
http://hadinet.ir/view/post:8326784



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی