دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای مهدی عج



افسران - رهبر انقلاب: نقش نفوذی ها در حمله به سفارت خانه ها + ماجرای سفارت امریکا




رهبر انقلاب: نقش نفوذی ها در حمله به سفارت خانه ها + ماجرای سفارت امریکا

نظر رهبر انقلاب درباره تعرض به سفارت‌ خانه ها
ممکن است برخی از عوامل نفوذی دشمن بیایند و در جمعیتی بیافتند، برسند به یک سفارتخانه ای از دیوار بروند بالا یک وسیله‌ی آتشی بیاندازند یا جایی را بشکنند ، خراب کنند، بدانید این کار قطعا بد است و جرم است و به ضرر و اگر کسی آگاهانه این کار را بکند این خیانت است.
منبع:
http://www.tabnak.ir/fa/news/558398

سردار مشفق درباره پشت پرده ماجرای سفارت امریکا
وقتی به موسوی خویینی ها در جریان تسخیر لانه ی جاسوسی می گویند که چرا اینکار را کردید و آیا برای این اقدام با امام (ره) هماهنگ کردید ؟ گفت خیر ؛ ما براساس بررسیهایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که اگر با امام (ره) در میان بگذاریم ، ایشان براساس معذوریتهایی که دارد ، با این اقدام مخالفت خواهد کرد !
امروز در دانشگاههای امنیتی آمریکا و غرب ، برای دانشجویان اینگونه تفسیر می کنند ، که یکی از شگردهای ما برای دولتهایی که برعلیه ما بر سر کار می آیند و برای اینکه مجددا دولتهای وابسته به خود را در آن کشور مستقر نماییم این است که به عوامل خود در آن کشور دستور می دهیم که به سفارتهای ما در آن کشور حمله بکنند و آن را تسخیر کنند ، ما سپس به بهانه ی اینکه سفارتخانه بخشی از خاک کشور ماست و اکنون مورد تجاوز قرار گرفته ، به آن کشور لشکرکشی می کنیم و با این کار ، آن نظام مورد نظر خود را در آن کشور مستقر خواهیم کرد .
موسوی خویینی ها بدون هماهنگی با امام (ره) این کار انجام می دهد آن هم در شرایطی که کشور هنوز نظام به صورت کامل مستقر نشده ، نیروهای نظامی شکل رسمی به خود نگرفته و درگیر مسایل تسویه هستند و نیروهای مردمی دچار درگیریهای داخلی هستند . امام (ره) با مدیریت خودشان این ماجرا را جمع و جور کردند و اجازه ندادند دشمن به اهداف خودش برسد و بلافاصله اعلام کردند که ۱ انقلاب دوم شکل گرفته است و این حادثه را به سرعت در اختیار خودشان گرفتند.جالب اینجاست که آرمین ، چند روز پیش گفت اگر امام (ره) در این ماجرا دخالت نمی کرد ما موضوع سفارت رو بهتر از این می توانستیم جمع بکنیم !؟!
منبع + صوت:
http://yon.ir/moshfeq
http://s5.picofile.com/file/8133277976/Sardar_Moshfegh.mp3.html

http://www.tebyan-zn.ir/News-Article/politics/speechs_dialogues_political/2015/11/1/181175.html
http://payegahemajazy.blogfa.com/post-1671.aspx

فرمانده سپاه تهران: حمله به سفارت عربستان کاملاً سازماندهی شده بود/ کار بچه‌های حزب‌اللهی نبود
https://www.tabnak.ir/fa/news/558597/

جمع بندی:
به نظر میرسد نفوذیهای در کشور از هر کاری برای بدنام کردن حزب الله استفاده کرده و به کشور ضربه بزنند ؛ خصوص در انتخابات آینده کشور نتیجه گیری کنند. ولی با وجود همه این مباحث قدرت الهی انقلاب بر همه این مشکلات پیروز خواهد شد، و از این مشکلات را به فرصت تبدیل خواهد کرد ؛ چنانکه در موضوع لانه جاسوسی اتفاق افتاد و دست شیطانی آمریکا بیشتر نمایان شد.

#حمله #سفارت_خانه_ها #سفارت_امریکا #سفارت_انگلیس #سفرات_بریتانیا #سفارت_عربستان #آل_سعود #واکنش #ماجرا #تسخیر_لانه_جاسوسی #نقش #نفوذی_ها #رهبر_انقلاب #امام_خامنه_ای #دشمن #جنگ_نرم #زمین_دشمن #بازی_کحردن #منبع_خبر #سردار_مشفق #مسئول_اطلاعات #فتنه_88 #امام_خمینی #دانشجویان_پیرو_خط_امام #نقش_بر_آب_کردن






/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۵
مهرداد بچه مثبت

سفیر ایران

نظرات  (۱)

با سلام 
رهبر فرزانه 
متاسفانه چندیست که به افراد با سابقه جاسوسی و دخالت در فتنه های مختلف اجازه حضور در ارگان های حساس و حتی پست های کلیدی داده شده است . این افراد با نفوذ در چنین مراکزی در صورت بدست آوردن فرصت ضربه وارد میکنن . و مراکز امنیتی علاوه بر اطلاع چشم پوشی مینمایند . 
مثلا در منطقه آزاد اروند جاسوسی که با حضور در صدا و سیما به هم دستی در فتنه 88 اعتراف کرده بود به پست مدیریتی منتصب میشود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی