دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای مهدی عج






امام خامنه ای:
بعضی از شهدای سرافراز در بین ماها، شاید خیلی معروف نیستند؛ اما پیش اهل آسمانها البته مشهورند؛ آنها را ملائکه‌ی خدا خوب میشناسند،ما کم‌کاری داشتیم؛به اینها بپردازید، سراغ اینها بروید،این کار را هم بایستی سپرد به جناح فرهنگیِ مؤمنِ انقلابیِ مردمیِ خودجوش؛ این جوانهایی که خودجوش کارهای فرهنگی و هنری انجام میدهند، حقایقی را احیاء میکنند، این کار را هم آنها باید بکنند. با زبان هنر، با زبان تصویر، باید بتوانند این شخصیّت‌ها را معرّفی کنند.

بعضی از شهدای سرافراز ما بحمدالله شهرت همگانی دارند، همه اینها را میشناسند؛ خیلیها هم هستند که نه، پیش اهل آسمانها البته مشهورند؛ آنها را ملائکه‌ی خدا خوب میشناسند؛ اما در بین ماها، شاید خیلی معروف نیستند؛ به اینها بپردازید، سراغ اینها بروید و امیدواریم ان‌شاءالله دوستان یک عملکرد منسجم و مدونی در این زمینه پیش‌بینی کنند.
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=12857

ما کم‌کاری داشتیم؛ اینها را معرّفی نکردیم. خیلی کار میشد کرد و باید کرد؛ دستگاه‌های مسئول و همه‌ی ما دچار کم‌کاری هستیم. و به نظر میرسد که این کار را هم بایستی سپرد به جناح فرهنگیِ مؤمنِ انقلابیِ مردمیِ خودجوش؛ این جوانهایی که می‌بینید در اطراف کشور به‌طور خودجوش کارهایی انجام میدهند - کارهای فرهنگی انجام میدهند، کارهای هنری انجام میدهند، حقایقی را احیاء میکنند، استعدادهایی را بُروز میدهند، از استعدادهای بالفعلی استفاده میکنند - این کار را هم آنها باید بکنند. با زبان هنر، با زبان تصویر، با استفاده‌ی از ابزارهای جدید باید بتوانند این حادثه را، این شخصیّت‌ها را [معرّفی کنند]؛ کسی مثل شهید بهشتی را در دنیا معرّفی کنند، کسی مثل شهید رجایی را معرّفی کنند، شهید باهنر را معرّفی کنند. هرکدام از این شخصیّت‌هایی که در ماجرای هفتم تیر یا ماجراهای دیگر به شهادت رسیدند، شایسته‌ی یک چهره‌نگاری بسیار باعظمتند که میشود از اینها چهره‌نگاری کرد.
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=30099

#رهبر_انقلاب #شهدا #دفاع_مقدس #جنگ #جبهه #عکس #فیلم #جوان_انقلابی #جنگ_نرم #فتوشاپ #کار_هنری #خود_جوش #جوان  #جوان_هنرمند #ابزار_های_جدید #معرفی_شهدا #ما_کم_کاری_کردیم #استعداد #احیا #سید_علی_خامنه_ای #امام_امت #عکس_نوشته #تولید_محتوا #حقایق #حقیقت #کار_فرهنگی #افسران_مشغول_کارند #افسران_جنگ_نرم

http://www.afsaran.ir/Link/1195250
http://mehrdadz.blog.ir/post/300
http://hadinet.ir/view/post:8327276

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی