دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
به نام خدای مهدی (عج)




رهبر  انقلاب 1381/3/1:
بعضی در دلِ خود احساس ضعف میکنند، یا چشم‌غرّه‌های امریکا آنها را میترساند، یا وعده‌های امریکا و امثال امریکا دل ضعیف و ناتوانشان را به خود جذب میکند؛ لذا به سمت امریکا میکشند. آن‌گاه ملت و جوانان مؤمن و مدیران باایمان و باصفای کشور را متّهم میکنند که اینها نمیتوانند؛ بنابراین ناچاریم برویم تسلیم امریکا شویم! کسانی که دم از مذاکره با امریکا میزنند، یا از الفبای سیاست چیزی نمیدانند، یا الفبای غیرت را بلد نیستند؛ یکی از این دو تاست. در حالی که دشمن این‌طور اخم میکند، این‌طور متکبّرانه حرف میزند، این‌طور به ملت ایران اهانت میکند، تصریح هم مینماید که میخواهد علیه این نظام و این کشور و منافع آن اقدام کند، عدّه‌ای در این‌جا ذلیلانه و زبونانه میگویند: چه کار کنیم؛ برویم، نرویم، نزدیک شویم، با آنها صحبت کنیم، در خواست کنیم، خواهش کنیم؟! این اهانت به غیرت و عزّت مردم ایران است؛ این نشانه بیغیرتی است؛ این سیاستمداری نیست. سعی میکنند رنگ و لعابی از فهم سیاسی به کار خود بدهند؛ نه، این درست ضدِّ فهم سیاسی است.

منبع:
http://www.aparat.com/v/2IkYr
http://meybodema.ir/?p=11729

#الفبای_غیرت #الفبای_سیاست #مذاکره_با_شیطان_بزرگ #آمریکا #امام_خامنه_ای #رهبر_انقلاب #مذاکره_با_آمریکا #نظر_رهبر #توافق_هسته_ای #گفتگو #امام_خامنه_ای #واکنش #بلد_نیستند #دانلود_صوت #کلیپ #منبع

http://www.afsaran.ir/Link/1143193
http://mehrdadz.blog.ir/post/247
http://www.cloob.com/u/bachemosbatm/121959869
http://hadinet.ir/view/post:8323179



کسانی که دم از مذاکره با امریکا میزنند، یا از الفبای سیاست چیزی نمیدانند، یا الفبای غیرت را بلد نیستند؛دشمن این‌طور به ملت ایران اهانت میکند و تصریح هم مینماید که میخواهد علیه این نظام و منافع آن اقدام کند، عدّه‌ای در این‌جا ذلیلانه و زبونانه میگویند: برویم، با آنها صحبت کنیم،خواهش کنیم؟! این نشانه بی غیرتی است؛ این سیاستمداری نیست. این ضدِّ فهم سیاسی است.




http://mehrdadz.blogfa.com/post/363
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۳۰
مهرداد بچه مثبت

الفبا

برجام

رهبر انقلاب

غیرت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی