دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
به نام خدای شنهای طبس





هاشمی در یادداشت اول دی 1363 خود به طور تلویحی اعتراف میکند که وزیر اطلاعات را از پیگیری پرونده بهزاد نبوی در ماجرای بمب گذاری نخست وزیر نهی کرده است و میگوید:
آقای ری شهری آمد گزارشی از ضربه ای که اخیرا به سازمان فداییان خلق شاخه اکثریت وارد شده داد . راجع به آقای بهزاد نبوی هم در خصوص پرونده بمب گذاری نخست ویزری مشورت کرد. گفتم وارد جریان های سیاسی نشود!
هاشمی یک بار دیگر نیز به کمک بهزاد نبوی می شتابد و در خرداد 68 در ماجرای استیضاح وی در مجلس در رابطه با پرونده سایپا مانع از سوایی او و حذف وی از صحنه قوه مجریه میشود.
لذا از آنجا که آقای هاشمی حداقل در چهار مقطع به یاری بهزاد نبوی شتافته و جلوی پیگیری های جدی پرونده های نبوی را گرفته یک بار ممنعت از انتشار خبر ارتباط وی با آمریکایی ها و آگاه کردن خود وی از این ماجرا بار دیگر با ممانعت از انتشار نتیجه گزارش تحقیق و تفحص مجلس درباره بیانیه الجزایر بار سوم با نهی کردن وزیر اطلاعات از پیگیری پرونده وی در انفجار نخست وزیری و بار چهارم با ممانعت از حذف وی در ماجرای استیضاح مجلس بهزاد نبوی نیز در برخی برهه های حساس به کمک ایشان آمده است. یکی از این موارد انتخابات ریاست جمهوری نهم در سال 84 بود که نبوی در این باره میگوید:
هاشمی آخرین خاکریز ما بود. تحلیل این بود که اگر معین رد صلاحیت شود و یا رای نیاورد ما میبایست یک خاکریز دیگر داشته باشیم. من با دوستان کارگزار دیدار داشتم و همیشه تشویق میکردیم که آقای هاشمی در انتخابات شرکت کند.

منبع کتاب راز قطعنامه / ص 148 و 149

هاشمی در یادداشت اول دی 1363 خود به طور تلویحی اعتراف میکند که وزیر اطلاعات را از پیگیری پرونده بهزاد نبوی در ماجرای بمب گذاری نخست وزیر نهی کرده است و میگوید: آقای ری شهری آمد راجع به آقای بهزاد نبوی در خصوص پرونده بمب گذاری نخست ویزری مشورت کرد. گفتم وارد جریان های سیاسی نشود!

پینوشت: و امروز باید به آقای ری شهری گفت: اگر آنروز سکوت نمیکردید شاید خیلی از فتنه ها رخ نمی داد! و این همه نفوذی مسئولیت های مهم کشور را اشغال نمیکردند!


منبع: کتاب راز قطعنامه / ص 149
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۸
مهرداد بچه مثبت

ایران

بهزاد نبوی

جاسوس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی