دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای شنهای طبس







اکبر اعلمی در جمع اصلاح طلبان:
امام حسین (ع) هم فردا بیاید اینجا کابینه تشکیل بدهد،براساس معیارهایی که خودم دارم و به تشخیص خودم، چون قسم خورده‌ام که از حقوق ملت و از منابع ملی دفاع کنم، مقلدوار عمل نمی‌کنم.
https://www.farsnews.com/news/8609090172

نجفقلی حبیبی، رئیس سابق شورای هماهنگی اصلاحات و عضو حزب منحله مشارکت، که در برنامه "دیروز، امروز، فردا" حضور داشت، با زبانی گزنده و درنده گفت: «شما سالانه برای بعضی چیزها چقدر خرج می کنید؟ در همین ایام عاشورا چقدر پول‌ها خرج می‌شود؛ بازده فرهنگی‌اش چقدر است؟ سه چهار تا گریه می کنند و ... »
https://www.javanonline.ir/fa/news/664778

سعید نمکی وزیر بهداشت روحانی  در اجلاس روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی درباره اهمیت سلامت روان گفت: «بحث سلامت روان موضوعی بسیار مهم است که باید به طور جدی به آن بپردازیم. این موضوع مشارکت بین بخشی می‌طلبد. ما ۱۴ تولد در شیعه داریم با ۱۳ وفات، اما همیشه دلمان می‌خواهد گریه کنیم و ضجه بزنیم. باید این فضای غم انگیز را شکست و آن را تعدیل و تلطیف کرد. این افسردگی عامل خودکشی و بسیاری از خشونت‌های اجتماعی است. باید روان‌های پریشان را دریابیم.»
https://www.yjc.ir/fa/news/7015737


اکبر اعلمی (نماینده اصلاح طلبان)
اگر امام حسین(ع) کابینه تشکیل بدهد،اگر ببینم بر اساس معیارهایی که خودم دارم و در قانون اساسی آمده ایشان عدول کرده، کابینه‌ امام حسین (ع) را می‌کشم می‌آورم مجلس و استیضاح میکنم!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی