دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
به نام خدای مهدی (عج)


سردار حاج سعید قاسمی:
همین‌هایی که امروز می‌گویند آمریکا با یک دکمه تمام تاسیسات نظامی ما را نابود می‌کند همین‌ها اجازه نمی‌دهند تا شما بدانید ایران در خط مقدم مبارزه با عراق از 18 ملیت اسیر گرفت و این جای تعجب دارد که سربازان آماده این 18 کشور با تمام تجهیزات در خط مقدم عراق چه می‌کنند!!! چندین دروغ بزرگ در خصوص جنگ ایران و استکبار جهانی به نیابت عراق وجود دارد که همیشه وجود مرا می‌لرزاند .دو سال جنگ تمام عیار در کردستان را پیش از شروع جنگ تحمیلی از تاریخ حذف کرده اند .آیا دانشجویان کشورمان از خود نمی‌پرسند که چگونه عراقی که امروز نمی‌تواند خود را در مقابل 30هزار داعشی محافظت کند هشت سال دربرابر ایران جنگید؟
متاسفانه صدا و سیما هیچ گاه نمی‌آید و به فرزندان ما نمی‌گوید که ما چگونه توانستیم معادلات پیچیده تر از داعش را در دو سال باقی مانده به شروع جنگ تحمیلی در منطقه کردستان دفع کنیم.
متاسفانه باز هم آنانی که نمی‌خواهند شما با حقیقت وجودی خود آشنا شوید به شما نگفته‌اند که ما با وجود متوسلیان، باقری، برونسی و بروجردی جنگی را هشت سال طول دادیم که جنگ جهانی سوم بود نه جنگ ایران و عراق.
در جنگ جهانی ایران و استکبار جهانی به نیابت عراق، ما از ترکیه، پاکستان، عمان، یمن، قطر، سومالی، مصر، تونس، بحرین و دیگر کشورها اسیر داشتیم. شوروی خبیث با موشک‌هایش، فرانسه با میراژهایش و بنگلادشی‌ها با تحریم کیسه شن برای سنگر سازی هرکدام به نحوی در مقابل ما ایستادند
منبع:
https://instagram.com/p/7-yTyqy-eh/

بیش از 80 کشور تجهیزکننده صدام در جنگ با ایران
http://www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?newsid=2087364

#سردار  #حاج #سعید #قاسمی #حاج_سعید #سعید_قاسمی #منبع #هشت #8 #هشت_کشور #اسیر #جنگ #عراق #ایران #ناگفته #نکته #کلیدی #مطلب #جالب #عکس #نوشته #کشور #صدام #جنگ #جهانی #سوم #داعش #توان #دفاعی #ملیت #خط_مقدم

باز نشر:
http://www.afsaran.ir/Link/1285539
http://www.afsaran.ir/link/1091878
http://mehrdadz.blog.ir/post/155
http://sangariha.com/view/post:6866526/1466458171/
http://hammihan.com/post/11442047
http://sangariha.com/view/post:6786188/1443050301/
http://www.cloob.com/u/bachemosbatm/121162203
http://hadinet.ir/view/post:8319290



چگونه عراقی که امروز نمیتواند مقابل 30هزار داعشی از خود محافظت کند هشت سال در برابر  ایران  جنگید ؟؟؟ آیا جوانان ما میدانند ایران درجنگ با عراق از18ملیت مختلف اسیر گرفت؟ و راستی آن همه ملیت با تمام تجهیزات  در خط مقدم عراق چه می‌کردند؟در  حقیقت ما  با تمام دنیا  جنگیدیم وجنگ جهانی سوم را پیروز شدیم(سردار سعید قاسمی)


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی