دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای مهدی (عج)






حسینی نماینده قزوین:

شیخ قدرت علیخانی که امروز از اصحاب و یاران هاشمی است  اوایل انقلاب رئیس کمیته ها در قزوین شد و در طول مسئولیت با خانواده شهدا و بخصوص پدران شهدا برخوردهای بدی صورت گرفت به عنوان نمونه شهید کریم اصغری که در کربلای ۵ شهید شد ؛ این شهید را بردند در کمیته ده شب به عنوان منافق مورد ضرب و شتم قرار دادند ، این شهید به ما می گفت: شب که می خواستم نماز شب بخوانم کمیته ای گفت شما منافقید و چرا نماز می خوانید؟! گفتم من رزمنده ام تازه از جبهه آمده بودم که دستگیر شدم ! کمیته ای هم ناراحت شد و گفت به ما گفتند منافقی! مادر این شهید می گفت من اگر از صدام بگذرم از این طیف نمی گذرم .



ماجرای دستگیری ۱۵ پدر شهید توسط جریان خوئینی ها

نماینده قزوین و آبیک افزود : ۱۵ پدر شهید را گرفتند بردند زندان ، همین  آقای قوامی که امام جماعت متحصنین مجلس ششم بود، حکم داد این ها را به عنوان مارکسیست دستگیر کردند. حاج محمد علی چگینی یک پیرمرد ۸۰ ساله که هنوز زنده است ، آن قدر سجده کرده بود که پیشانیش پینه بسته بود .  می گفت از پیشانی من بفهمید من مارکسیست نیستم !

زمانی که پدران شهدا را دستگیر کردند با حاج آقای شالی رفتیم پیش موسوی خوئینی ها و پدر دو شهید را با خودمان بردیم. سر این پدر شهید را در زندان تراشیده بودند این پدر شهید پرسید که جرم من چه بوده که این شیخ قدرت مرا گرفته و زندانی کرده؟ موسوی خوئینی ها به جای این که بگوید بررسی می کنیم گفت شما خطی علیه ما هستید و هر کسی علیه خط ما باشد با او برخورد می کنیم .

حجت الاسلام حسینی افزود : پدر شهید در پاسخ موسوی خوئینی ها گفت ما خط و خطوط نمی شناسیم فقط می دانیم و شما به ما یاد دادید که یک پل صراطی هست سر پل صراط جلوی شما را خواهم گرفت .


حسینی افزود: به علی مطهری گفتم: سال ۵۵ که شهید آیت الله مطهری به قزوین آمد تا در مدرسه شیخ الاسلام سخنرانی کند طرفداران همین موسوی خوئینی ها و منافقین و مجاهدین خلق و فرقانی ها با حمله به ایشان هر چه توانستند به استاد فحش دادند...

علی مطهری در پاسخ گفت "این ها تغییر کرده اند" ولی به نظر من بهتر که نشده اند، بدتر شده اند.

http://namayande.com/news/58463/


#شیخ_قدرت #قدرت_علیخانی #نماینده_مجلس #منافق #پدر_شهید #موسوی_خوئینی_ها #ناصر_قوامی #حسینی_نماینده_مجلس #بازداشت#علی_مطهری #قزوین #طرفداران #نماز_شب #پیشانی_پینه_بسته #جای_مهر #نماز_خواندن #جنایت #انقلاب_اسلامی


http://www.afsaran.ir/link/1141611

http://mehrdadz.blog.ir/post/147

http://hadinet.ir/view/post:8323048

http://www.cloob.com/u/bachemosbatm/121935803



مرحوم احمد قدیریان از همراهان شهید بهشتی درباره نظر آن شهید درباره موسوی خوئینی‌ها می‌گوید: «آقای بهشتی بسیار [به خوئینی ها] بدبین بود؛ می‌گفت این آدم بسیار خطرناک است؛ این آدم می‌رود در مسجد جوستان تفسیر می‌کند، اما تفسیر به رای می‌کند؛ مراقب باشید جوان‌ها گرایش به این فرد نداشته باشند.»

http://www.jamnews.ir/detail/News/370128



حسینی نماینده قزوین: باند موسوی خوئینی ها و شیخ قدرت علیخانی 15پدر شهید را بازداشت کردند،به جرم اینکه مخالف خط آنها هستند، آقای قوامی حکم داده بود اینها مارکسیست هستند؛ یکی از پدرهای شهدا بنام آقای چگینی آن قدر سجده کرده بود که پیشانیش پینه بسته بود.میگفت از پیشانی من بفهمید من مارکسیست نیستم! یکبار یک عزیزی را بازداشت کرده بودند که بعدها شهید شد ،وقتی میخواست نماز شب بخواند کمیته ای به او گفت شما منافقید چرا نماز میخوانید؟ ایشان گفت:من رزمنده ام تازه از جبهه آمدم که دستگیر شدم ! کمیته ای با ناراحتی گفت: ولی به ما گفتند منافقی! مادر این شهید می گفت من اگر از صدام بگذرم از این طیف نمی گذرم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۷
مهرداد بچه مثبت

فتنه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی