دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای شنهای طبس



آیت‌الله جلالی‌خمینی:

در فرمایشات امام‌خمینی(ره) آمده است «دولت جمهوری اسلامی ایران،  بعد از من زندگی احمد را بررسی کنید، احمد من نه یک قطعه زمین در این مملکت دارد نه یک خانه‌ای به نامش هست، نه کوچکترین پس‌انداز بانکی دارد، شما بعد از من زندگی احمد را بررسی کنید اگر پولی، خانه‌ای در زندگی ایشان دیدید بر شما است که  آن را مصادره کنید


http://www.iqna.ir/fa/news/3484112/
http://yon.ir/14015

دولت جمهوری اسلامی بعد از من زندگی احمد را بررسی کند، احمد من نه یک قطعه زمین در این مملکت دارد نه یک خانه‌ای به نامش، نه کوچکترین پس‌انداز بانکی ،بررسی کنید اگر پولی، خانه‌ای در زندگی ایشان دیدید بر شما است که  آن را مصادره کنید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۲
مهرداد بچه مثبت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی