دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

مهدویت + ولایت + شهادت

دست نوشته های بچه مثبت/مهرداد

تمامی تلاش ها در این وبلاگ ؛ جلب رضایت امام حاضر و ناظرمان مهدی عج است ؛ امید است با عنایت ایشان موفق باشیم ...

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به نام خدای مهدی عج






ریشه کم کاری دولت چین در کمک رسانی به کشتی سانچی در کجاست؟؟

آیا میدانید روحانی مدتی پیش به چین رفت و فقط یک دیپلمات چینی به استقبالش رفت؟

در عوض دیپلماسی شجاعانه رهبر انقلاب در مواجه با مسئولین چین را نیز بخوانید که چطور باید با اقتدار عمل کرد👆


مدتی پیش سفر روحانی به چین، وی از سوی پایین ترین رده دیپلماتیک مورد استقبال قرار گرفت.

 در سفر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران به چین، وی از سوی معاون وزیر امور خارجه و معاون شهردار شانگهای در پایین ترین رده دیپلماتیک مورد استقبال قرار گرفت.

استقبال معاون وزیر امور خارجه و معاون شهردار شانگهای در پایین ترین سطح از بالاترین رده اجرایی جمهوری اسلای ایران - رییس جمهور - برخلاف پروتکل های بین المللی و کنوانسیون وین راجع به روابط دیپلماتیک است که متاسفانه رعایت نشده است.

لازم به ذکر در سفر مقام معظم رهبری به چین در سال ۱۳۶۷، در زمانی که رییس جمهور بودند، بر خلاف پروتکلهای رایج، عالیترین مقام این کشور به استقبال ایشان نیامد و ایشان هم در همان فرودگاه دستور لغو بسیاری از ملاقاتهای مهم با مقامات عالی چین را صادر کردند.

در سال ۱۳۶۷، قبل از نشستن هواپیمای حامل تیم ایرانی به فرودگاه پکن، اعلام می‌شود که به دلیل بیماری رهبر چین، دیدار وی با رییس جمهور ایران و هیأت همراه لغو شده است. از ابتکارات رییس جمهور وقت این بود که پس از اطلاع از این موضوع، دیدار با مقامات دیگر چینی را لغو کردند تا به صورت غیر مستقیم این پیغام را به چینی‌ها بدهند که سطح نمایندگان ملت ایران کمتر از رهبر چین نیست. این مسئله باعثشد که نخست وزیر چین شخصا برای عذرخواهی به حضور آیت الله خامنه‌ای برسد.

دکتر علاءالدین بروجردی سفیر وقت ایران در چین ماجرا را اینگونه روایت می‌کند: «نخست وزیر چین از محل کنگره خلق به محل اقامت رییس جمهور ایران آمد و از‌‌ همان دور، با صدای بلند گفت: کوچکتر به دیدار بزرگتر آمده است! بعد وارد اتاق شد. حدود یک ربع با آقا صحبت کرد و گفت: ما ‌‌نهایت احترام به مهمان را، به خصوص شخصیتی مثل جناب عالی، وظیفه خود می‌دانیم. مشکل بیماری رهبر چین جدی است و پزشکان ایشان را ممنوع الملاقات کرده‌اند. با این حال، ما موضوع ملاقات را بررسی می‌کنیم تا حل شود.»

از نکات قابل توجه در این سفر، حضور دکتر حسن روحانی در تیم همراه آیت الله خامنه‌ای بوده است. هاشمی رفسنجانی در خاطرات زمستان سال ۱۳۶۷ خود می‌نویسد: «دکتر روحانی آمد. درباره سفر به چین - که دعوت شده – پرسید؛ موافقت کردم.»

گفتنی است این ابتکار و شجاعت آیت الله خامنه‌ای جدا از اینکه باعث شد همگان به جایگاه هیأت عالی رتبه ایرانی سر تعظیم فرود آورند، موجب شد رهبر چین به صورت جداگانه و دوبرابر زمان تعیین شده پذیرای رییس جمهور ایران و هیأت دیپلماتیک همراه باشد.

khamenechin1


khamenechin


http://www.ghatreh.com/news/nn19723116



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۵
مهرداد بچه مثبت

نظرات  (۱)

علوم جدید و تکنولوژی، مختص سبک زندگی ماده گرایی غرب بر محور تفکر اومانیستی است که محرّک آن نظام سلطه و سرمایه می باشد و مسلمانان نباید نظام آموزشی خود را بر اساس این علوم قرار دهند.
تمدن بدلی bornos.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی